Το ανθρώπινο ον είναι δύσπιστο και πάσχει από αμνησία.
Το αποτέλεσμα της κάλπης το επαληθεύει.
Ξεχάσαμε ποιοι μας έφεραν σε αυτή τη κατάσταση και ψηφίσαμε τους ίδιους!
Δυστυχώς θα ξαναδούμε πάλι το ίδιο έργο αλλά αυτή τη φορά απαγορεύεται να φωνάξουμε «Βοήθεια» και να «Αγανακτήσουμε».
Τον κλέφτη εμείς τον ξαναβάλαμε στο σπίτι μας παρόλο που μας είπε ο ίδιος ότι «εγώ σε έκλεψα».
Τι να το κάνεις και να ξαναπας σε πορεία ή συγκέντρωση καλύτερα μην ξανασυμμετέχεις σε καμία συζήτηση πολιτικού περιεχομένου γιατί πλέον είμαστε όλοι «τσάμπα μάγκες».
Αν κάποτε κλίθηκες από τον στρατό να φυλάξεις τα σύνορα και ήσουν έτοιμος να χάσεις τη ζωή σου για τη πατρίδα, θα ήταν άδικος κόπος. Θα θυσίαζες τη ζωή σου για ένα μάτσο «γίδια».
Εξηγούμε για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι με κανένα πολιτικό χρώμα. Ούτε μπλε, ούτε πράσινο, ούτε κόκκινο, ούτε ροζ, ούτε τίποτα άλλο.
Είμαι ένας οικογενειάρχης Έλληνας που δεν ξεχνάει, καθόλου βολεμένος, που προσπαθεί να μεγαλώσει το παιδί του με ήθη και αξίες σε μια χώρα που καθημερινά του στέκεται εμπόδιο.
Αυτό το 38-40% των «αδιάφορων» θα πρέπει να πάρουν τα μπογαλάκια τους και να φύγουν από την πατρίδα. Δεν υπάρχουν αδιάφοροι, ηλίθιοι και βολεμέμοι υπάρχουν σε αυτό το 38-40% αποχής.
Έλληνες, η ανθρώπινη ζωή δεν αποτιμάτε. Ντροπή μας που υποτιμήσαμε τις αυτοκτονίες των συνανθρώπων μας, των γειτόνων μας, της μάνας μας που έδωσαν τέλος στη ζωή τους γιατί δεν άντεξαν άλλο αυτή τη κατάντια.
Ζήτω η ρεμούλα, Ζήτω η σαπίλα, ζήτω ο Άκης (και ο κάθε Άκης), Ζήτω οι τυφλοί στη Ζάκυνθο, Ζήτω ο Λοβέρδος, Ζήτω ο Χρυχοίδης, Ζήτω ο Καραμανλής,...
Συνεχίστε ότι κάνατε και κάντε ακόμα χειρότερα. Ήμαστε μαζί σας.
Τον κλέφτη εμείς τον ξαναβάλαμε στο σπίτι μας παρόλο που μας είπε ο ίδιος ότι «εγώ σε έκλεψα».
Τι να το κάνεις και να ξαναπας σε πορεία ή συγκέντρωση καλύτερα μην ξανασυμμετέχεις σε καμία συζήτηση πολιτικού περιεχομένου γιατί πλέον είμαστε όλοι «τσάμπα μάγκες».
Αν κάποτε κλίθηκες από τον στρατό να φυλάξεις τα σύνορα και ήσουν έτοιμος να χάσεις τη ζωή σου για τη πατρίδα, θα ήταν άδικος κόπος. Θα θυσίαζες τη ζωή σου για ένα μάτσο «γίδια».
Εξηγούμε για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι με κανένα πολιτικό χρώμα. Ούτε μπλε, ούτε πράσινο, ούτε κόκκινο, ούτε ροζ, ούτε τίποτα άλλο.
Είμαι ένας οικογενειάρχης Έλληνας που δεν ξεχνάει, καθόλου βολεμένος, που προσπαθεί να μεγαλώσει το παιδί του με ήθη και αξίες σε μια χώρα που καθημερινά του στέκεται εμπόδιο.
Αυτό το 38-40% των «αδιάφορων» θα πρέπει να πάρουν τα μπογαλάκια τους και να φύγουν από την πατρίδα. Δεν υπάρχουν αδιάφοροι, ηλίθιοι και βολεμέμοι υπάρχουν σε αυτό το 38-40% αποχής.
Έλληνες, η ανθρώπινη ζωή δεν αποτιμάτε. Ντροπή μας που υποτιμήσαμε τις αυτοκτονίες των συνανθρώπων μας, των γειτόνων μας, της μάνας μας που έδωσαν τέλος στη ζωή τους γιατί δεν άντεξαν άλλο αυτή τη κατάντια.
Ζήτω η ρεμούλα, Ζήτω η σαπίλα, ζήτω ο Άκης (και ο κάθε Άκης), Ζήτω οι τυφλοί στη Ζάκυνθο, Ζήτω ο Λοβέρδος, Ζήτω ο Χρυχοίδης, Ζήτω ο Καραμανλής,...
Συνεχίστε ότι κάνατε και κάντε ακόμα χειρότερα. Ήμαστε μαζί σας.
Τώρα που θα ξεκινήσουν να στέλνουν τα μπιλιετάκια, τουμπεκί
ψιλοκομμένο.
Βοήθειά μας και εις άλλα με υγεία.